[pyar] Balanza electrónica

Julian Rossi ljrossi en yahoo.com
Mie Mar 9 13:05:33 ART 2016

Si es una posibilidad. Para ello existe el OCR, una ves obtenida la imagen se procesa y se obtienen los numeros....

OCR in Python is very easy - Manejando datos

|   |
| OCR in Python is very easy - Manejando datos A small example of using OCR with Python and PyTesser with a few lines of Python code and some libraries, like PIL. Very easy! |
|  |
| Ver en www.manejandodatos.es | Vista previa por Yahoo |
|  |
|   |