[pyar] Problema interesante: el anti-string

Mie Ago 4 16:43:22 ART 2010

On Wednesday 04 August 2010 16:32:55 Lucio Torre wrote:

> Lei por ahi que:
> "The simplest way to represent all possible Unicode code points is
> with a 32 bit number. Most computers today are based on a 32 bit or 64
> bit architecture, so this allows computers to manipulate Unicode
> values as a whole computer "word" of 32 bits on 32 bit architectures,
> or as a half computer "word" of 32 bits on 64 bit architectures."
>
> o sea que la idea funciona.

Pero.... en unicode el orden de los code points no es el orden alfabético :-(
De hecho dos code points pueden tener un orden u otro de acuerdo a tu
localización (LC_COLLATE, supongo) :-(

Igual con que ande para muchos casos me doy por feliz :-)