[pyar] VPS barato?

Damian Olguin damian en dolguin.com.ar
Mie Ene 2 15:28:25 ART 2013

Les tiro el dato, me llego esta oferta, yo tengo un VPS parecido a estos
desde hace un año en LA y anda un cañaso y con esta oferta de U$D 30 el año
mucho mejor

Enterprise VPS Plan:

2048MB (2GB) RAM
50GB RAID-10 Protected Diskspace
2000GB Monthly Bandwidth
1x IPv4 Address
Instant Setup
SolusVM/OpenVZ
3 Location Choices: Chicago, Buffalo, or Los Angeles!

Discounted Price: ONLY $2.50 per month! ($30/Year).

Important: On the order form, select the 12-Month billing option, and when
checking out use promotion code 2GBYR to claim your heavily discounted
price of just $30/YEAR! Price will never increase, guaranteed!

Order in Chicago, IL - http://billing.chicagovps.net/cart.php?a=add&pid=14
Order in Buffalo, NY - http://billing.chicagovps.net/cart.php?a=add&pid=66
Order in Los Angeles, CA -
http://billing.chicagovps.net/cart.php?a=add&pid=93