[pyar] gracias PyConAR

Martin Cerdeira martincerdeira en gmail.com
Lun Sep 26 14:18:11 ART 2011

2011/9/26 Angel Freire <cuerty en gmail.com>

> Estuvo muy buena! Felicitaciones :)

> http://blog.cuerty.com
>
> "If you want to set off and go develop some grand new thing, you don't
> need millions of dollars of capitalization. You need enough pizza and
> Diet Coke to stick in your refrigerator, a cheap PC to work on and the
> dedication to go through with it."
> - John Carmack

Si si si! Muy bueno todooooo! Y no solo las charlas, el clima nerdoso (en el
buen sentido) que se respira es muy inspirador! Graciassssssssssssssss
Lamentablemente solo pude ir al segundo dia =( espero poder ir a los 2 el
proximo año!!

Martín Cerdeira - Software Developer
[web] http://www.codmacs.blogspot.com/
()  ascii ribbon campaign